onsdag 4. mars 2015

Endelig!

Endelig begynner jeg å våkne fra vinterdvalen....
Sola varmer godt i ansiktet, ja varmen kjennes faktisk i kroppen også.
I vinter har jeg følelsen av å ha sovet og sovet, og aldri vært uthvilt.

Men nå våkner jeg til liv igjen,- og ser frem til lange lyse dager, lune kvelder og masse ute-tid.

Forrige helg var vi på tur til litt mildere trakter, og jeg fant vakre, lubne puselabber eller gåsunger som de også blir kalt.
Det lille treet  sto der i snøen og det så egentlig ut som om det frøys litt i den kalde ettermiddagslufta.;)
Men på de ytterste grenene var de, de små, lubne vakringene og vitnet om at våren faktisk ER her.
Jeg bare MÅTTE plukke med meg noen kvister og ta med hjem. :)

Så nå står de der, da,- på kjøkkenet og gir meg vår-følelse hver dag. :)


Var ute på en liten foto-safari her om dagen, og resultatet ble litt av hvert. ;)

Oppunder tak-kanten på et stabbur:


Grått og gammelt: 

 Vakre niesa mi,- minst like foto-frik som meg. :D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar