lørdag 28. mars 2015

Venter......

Jeg har faktisk bestilt meg farger og fargeleggingsbøker.
Som veldig mange andre har gjort, tydeligvis.
For de jeg hadde lyst på var utsolgt,- faktisk overalt, og til og med utsolgt fra forlaget. :D
Men jeg fant noen andre og de som er utsolgt kommer etterhvert. Juhuuu!!!

Så nå venter jeg.

På bøker med hvite og sorte motiver som jeg kan fylle med akkurat de fargene JEG vil ha.
Det er en god følelse.

Jeg ELSKER farger. Jeg TRENGER farger.
Jeg mistrives faktisk på plasser hvor det ikke er farger, det er kaldt, hardt og upersonlig.
Ensomheten trives på plasser hvor det ikke er farger.
Tomheten råder.
I et rom med masse farger er det rom for åpenhet, frihet, humor og glede.

Jeg kan ikke tenke meg noe friskere og mer frydefullt enn et menneske
kledd i masse farger.
Et menneske kledd i masse farger har som regel en sprudlende
personlighet, og for meg utrolig givende å ha rundt seg.
De er som en høykonsentrert dose med vitaminer for sjel og sinn.
Et skikkelig kick! :)
Herlig!

Nå ønsker jeg deg en fargerik ettermiddag og kveld,- jeg skal snike litt
i tegnesakene til jentene mens jeg venter på mine egne. :D












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar